زبون نفهم.

آخه آدم یه جایی خل تورو چه به کامنت گذاشتن؟ 

اصن من بد قواره زشت . شاید خودم وقتی خودمو می بینم حال کنم. به تو چه آخه.  

مگه کشیدم پایین که تو نیگا کنی؟ 

برو سرتو بذار بمیر وقتی از فهمیدن همچین چیزی عاجزی!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهران پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ

من نظر شخصی خودمو گفتم .
تو خودتو ببین حال کن .
از چی ناراحت شدی ؟؟!
قسمت کامنت های وبلاگ واسه همینه که هر کس نظرشو بگه دیگه .
تا حالا ندیده بودم کسی به مخاطب وبلاگش توهین کنه و بگه برو بمیر چون بهش گفته بدقواره !
اگه بد هیکل و کج و کوله نبودی ناراحت نمیشدی .

توام اگه زبون نفهم نبودی دوباره کامنت نمی گذاشتی.
من مخاطب نمی خوام.
مخاطب به درک.

تینا جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ http://darone-man.blogsky.com

تو خودشو ناراحت نکن:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد