.......

دریا !! 

دریای آبی من !! 

 

این همه جون گرفتی و میگیری !! 

داری از کی انتقام میگیری؟! 

از ادمااا ؟!؟! 

 

 

با اینکه میگن یه قاتل بزرگی عاشقانه می پرستمت ! 

دریاااااا منو غرق کن ! منو ببر !!میخوام اب بشه دور و ورم ! میخوام خفه شم ! میخوام یه لحظه فقط به ترس فک کنم ! 

همین ! 

دریا منو ببوس !

یعنی چی؟

خسته شدم از این همه تظاهر !! 

نمیدونم راه درست کدومه !؟ راه غلط کدومه ؟! 

فک کنم همه ی حواس پنج گانه ام از کار افتاده ... 

دیگه نمیفهمم ی خوبه ی بد ؟! 

عاشق تظاهر به بدی شدم.. 

وانمود میکنم جایی که حقه !! حق نیس !! 

من چم شده ؟! چه مرگمه ؟! 

یکی بیاد برام توضیح بده این اخلاقای گندم یعنی چـــــــــــــــــــــــــی؟

بس کنین !

وای حالم به هم میخوره از این فیلم مسخره ی جومونگ ! 

جم کنید بابا کاسه کوزه تونو !! 

مردم دارن به چی فک میکنن ! اینا چی نمایش مید تو این جعبه ی مسخره شون ! 

 

با نشون دادن یه فیلم مسخره ایی که چیزی جز تعلیق نداره فقط و فقط به شعور مردم توهین میشه و بس ! 

 

حالم از این فیلم به هم میخوره !! از اون بدت که نزدیک ترین کسات هم عاشق این فیلم و آدماش باشن و هی بخوان ازش تعریف کنن... 

 

بس کنین !