رستگاران !

اون عینکتو بردار ! وقتی با یکی حرف میزنم چشاش پشت این همه سیاهی گمه عصبی میشم !! 

 

محشر بود حرفت بابک!

+ زیاد از این فیلم خوشم نمی یاد ولی این دیالوگش حرف همیشگی منه !! 

 

++ اوضاعتون در چه حاله قهوه ایی ها ؟!

کافکا در کرانه

کتاب "کافکا در کرانه " رو از یه دوست خیلی عزیز هدیه گرفتم... 

خوندمش...و نویسنده شو تحسین کردم ولی به خودم نا امید شدم.. 

داستانامو صد بار خوندم احساس کردم جای پیشرفت ندارم .. 

 

من میتونم برای بار 100 ووم... 

 

 

خوندنشو توصیه میکنم ..

نگران !!

گاهی خنده ام میگیره از اینکه بعضی ادم ها فکر میکنن اینقدر احمقم... 

خسته شدم از اینکه تو چشات نگاه کنم و دروغ بهم تحویل بدی .. 

یه کم فکر کن..نزدیک تر از من به تو کی یه ؟! 

اره یکی هس ! اونم خودته !! 

خودت میتونی به خودت کمک کنی... 

بعضی ادم ها ارزش ندارن..هی وقتتو نگیر به خاطر اونا !! 

از طرف یه ادمی که برات نگرانه ..