اندر فواید حمام

و اما بهترین قسمت حمام اون موقعی یه که خودتو لخت تو آینه جلوییت میبینی.  

 

همینو میخواستی بگم؟

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ

آینتون قدیه؟

مهران یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ

اه اه اه ....
دو تا سینه ی کج و کوله !
قد و قواره ی زشت !
موهای وز کرده ی سیاه .
یه دختر ۱۹ ۲۰ ساله اروپایی یا آمریکایی بود باز یه چیزی !
تو که لختم جلو من لااقل ، وایسی هیچ حسی ندارم !

هالا پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ

همون که خودت گفتی با این اوصاف باید بری لز شی

دختری با دامن حریر دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

برایت

دلتنگی عصر پاییز را می فرستم

مثل کلاغ های دم غروب

هیچ جا نیستم

فقط گاهی

یکی از پرهایم می افتد ... !!

------------------

خیلی وقت پیش وبلاگت رو یافتم !
آدرست رو جایی یادداشت کردم تا سر ِ فرصت بیام پیشت !
و حالا اون فرصت پیش اومده ... !
و من خوشحال - َ م !
از راحت حرف زدنت خوشم میاد !
از اینکه نقابی جولوی حرفات و نوشته هات نداری !!
آره...
بهترین قسمت حمام همین قسمتشه !
وقتی که پوست بدنت رو توی آینده ی مقابلت برانداز میکنی... !
و تاتوی روی بدنت دست میکشی !
دوست ندارم هیچوقت ازش بیرون بیام !
قطره های آب رو دوست دارم !
چون توی تابستون هم مثل بارون روی موهای سیاهم میریزه !

منتظرت هستم تا بیای و بخونی دست نوشته های من رو !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد