باید دل کند.

ببین تو هر چقدم بشینی جلومو بخوای نصیحتم کنی نمیشه!  

خیلی وقته حنات پیشم رنگی نداره!  

من لاک پشت نیستم که سرم تو لاک خودم باشه .اینو برای بار صدم بت میگم  تا هی تکرارش نکنی! 

چرا ازت خالی نمیشم؟چرا ازم پری؟؟ چرا اینقدر دلم برات می سوزه ؟! 

گاهی میشی مثل یه دیو خطرناک و گاهی خیلی معصومی .اون قدر که بارها برات گریه کردم.  

من به خاطر دوس داشتن تو زجر میکشم.گناه زجر کشیدنم پای خودت!  

همیشه از نظر من محکومی حتی تو اوج معصومیتت! 

اینقدر نرو رو اعصابم.بذار خودم باشم.بذار اونی باشم که باید باشم. نه اونی که تو میخوای. 

شرمنده هیچ وقت ازم اینو نخواه!

دارم بالا میارم .

اینا که میریزن تو خیابون از ته حلقشون بلند بلند داد میزنن حسین حسین. 

اونا که با دیدن به خراش کوچیک رو تنشون از ابوالفضل کمک میخوان. 

حتی یه لحظه هم به ذهنشون نمیرسه این همه که آقاشون دستور قتل و کشتار و تجاوزشون رو داده هم عاشق حسین باشن؟؟ شاید بشه (گفتم شاید !) بنده خدا به حسابشون اورد. 

F U C K YOU ALL 

دروغگو های عوضی.دیکتاتور زورگو. 

و از همه بدتر اون گوسفندایی(دور از جون گوسفند!) که میان به عشق س ی د علی به جای ملت تصمیم میگیرن. 

موندم. 

کاسه ی صبرم لبریز شده!