اره همینه !

داشتم می رفتم واسه خودم ! تو دنیای خودم !  

 

که یهو دیدم بچه هه گریه میکنه و داد می زنه : ماماااااااان برییییییییییییم خونه ! اصن چرا باید بریم تکیه ؟؟ 

 

مامانه همچین قیافه ی جدی به خودش میگیره و میگه : عزیز دلم برا اینکه شام !!! میدن !! 

بی اختیار بلند بلند میخندم و نگاهی میکنم به دورو ورم ! 

ما کی هستیم ؟

محرم من !

این روز ها همه حسین حسین میکنند و برای درد خویش گریه میکنند ! 

انگار محرم شده برای کسانی که دل پری دارند از همه چیز ! 

 

ما هم هستیم مثل همه !!  

نگاه میکنیم ..محو میشویم..به فکر فرو میرویم .. 

 

ولی ادعا نمیکنیم ! 

 این نیز بگذرد ٬ 

 


+ خدا ! تو باش ! همیشه !

با توام !!! نگام کن !!

؟؟؟؟؟؟؟؟!؟!؟!؟؟؟!؟ ؟!؟!؟!!

 

این همه علامت سوال و تعجب ؟!؟!؟! 

 

کی جواب میده؟؟ 

 

حتما تویی که بالا نشستی..؟! 

 

یه دقیقه از رو میزت بکش پایین !! 

بفهمی علامت سوال یعنی چی؟؟؟؟؟!